Seronoknya balik kg. Pasti ada yg culas & mybe bawa jangkitan ke kg, sebab data kata avg infect rate masih 9% . Tambahan pula kerajaan diam-diam menurun kan kadar testing. Takde dr, pro-vaccine, anti-vax bising ke hal ni? Mana semua?

robbinespu.gitlab.io/indieweb/

Follow

Nak pesan, balik kg tu. Sampai je rumah terus tukar baju kat luar, mandi dan baru bergaul dgn org kt kg. Especially kalau ada singgah mana-mana (eg RnR).

Yang "ambil peluang" bercuti tu, hati2lah. especially langkawi yang tak wajibkan ujian dibuat dahulu. Cuba byg minah X ni positif, dia duk sebelah kau masa naik feri. Kau pulak ramah dgn dia. Tak sedar lobang mask terbuka sikit dan kau hidu covid19 masuk dalam paru2.

Mak ayah tua, sakit mmg patut lah kita balik untuk ziarah, Pastikan kau sangat sihat untuk melawat mereka dan mereka selamat untuk kau. Itu jelah. Harap faham

Sign in to participate in the conversation
Mastodon 🐘

A general-purpose Mastodon server with a 1000 character limit.

Support us on Ko-Fi Support us on Patreon Support us via PayPal